Kategorier

Nyhedsbrev


Quilling.dk
CVR 13716684, HanSoft
Banepladsen 4, 9620 Aalestrup

Salgs- og leveringsbetingelser
Online ordrer sendes førstkommende hverdag efter modtaget betaling, med Post Danmark A/S.
Hvis en ordre ikke kan ekspederes indenfor den normale ekspeditionstid vil du modtage en mail eller blive kontaktet pr. telefon.

Bestillingen

Bestillinger kan afgives via Internettet 24 timer i døgnet til de annoncerede online priser, der er gældende på ordretidspunktet. Hvis vores site af en eller anden grund ikke fungerer, er det undtagelsesvis muligt at sende ordre via e-mail til salg@quilling.dk.

Sådan foretager du en bestilling:

Læg de ønskede varer i kurven. Når du er klar til at bestille, vil du blive bedt om enten at oprette dig som bruger, eller logge ind. Herefter vælger du leveringsadresse og betaler online via PayPal, eller vælger Bankoverførelse.

Når du har afgivet din bestilling, modtager du en mail med din ordrebekræftigelse samt faktura. Vi forbeholder os ret til at annullere din bestilling i tilfælde af prisstigninger, valutaændringer, force majeure, leveringssvigt, afgiftsændringer, udsolgte varer og trykfejl m.m.

Når varen afsendes modtager du en E-mail med track and trace nummer, medmindre det er en brevforsendelse.


Al kontakt skal foregå på dansk eller engelsk og der kan kun leveres i Danmark, Sverige og Tyskland. 

Manglende leverance
Ved manglende leverance fremsendes forespørgsel pr. E-mail til salg@quilling.dk og du bør medsende en kopi af ordrekvittering som du har modtaget som bevis for bestilling på e-mail. Skriv evt. dit telefonnummer, så vil vi kontakte dig hurtigst muligt. Alle pakker der sendes fra os sendes med Post Danmark A/S modtagerkvittering, det er en ekstra sikkerhed for at pakken når frem til den rette modtager.
Forsvinder en pakke i Post Danmarks system afsendes ny pakke uden ekstra omkostning hurtigst muligt efter Post Danmarks oprettelse af reklamationssag.

Modtagelse af varer
Ved modtagelse af en forsendelse bør du som en ekstra sikkerhed for dig undersøge om pakkens indhold svarer til det du har bestilt og er blevet faktureret for. Er du i tvivl om noget i leverancen så send os en mail på salg@quilling.dk.
Hvis du modtager en pakke med fysiske fejl, SKAL der gøres indsigelse ved postbuddets tilstedeværelse. Ved at åbne pakken i fællesskab konstateres eventuelle mangler eller skader. Husk her at gøre skriftlig indsigelse for eventuelt senere brug. Alternativt kan du nægte at modtage den og straks tage kontakt til os, så sørger vi hurtigst muligt for at køre en reklamationssag hos Post Danmark. Når Post Danmark har accepteret sagen, fremsender vi en ny vare til dig.
Bemærk venligst at gøres der ikke indsigelse overfor posten ved modtagelse, mister man muligheden for senere at klage over fysiske skader forsaget under transporten.

Annullering af ordre
Hvis en ordre ønskes annulleret skal dette gøres samme dag som bestillingen. Den ordrekvittering/faktura du har modtaget fra os sendes tilbage til os på salg@quilling.dk - med ordet "ANNULLERET" i emneboksen. Gøres dette ikke samme dag som bestilling er afgivet, bedes du gøre brug af fortrydelsesretten og nægte modtagelse ved levering.

Priser
Alle priser er inkl. 25% dansk moms. Der tages forbehold for trykfejl, prisændringer uden varsel, udsolgte varer, valutaændringer og force majeure. Alle priser er inkl. evt. danske afgifter.

Betaling
Betaling foregår gennem PayPal, Bankoverførelse eller Mobilepay

Ved betaling via PayPals sikre betalingssystem kan bl.a. anvendes følgende kort: Visa, Mastercard, American Express. Har du kun Dankort kan du gratis oprette en PayPal-konto, eller du kan anvende bankoverførelse. .

Ved betaling via Bankoverførelse bekræfter du blot ordren til sidst. Herefter vil ordren blive afsendt når beløbet er indgået på vor bankkonto. Indtil det er sket vil ordren have status "Afventer bankoverførelse". 

Vores konto er i Danske Bank:
Regnr.: 3656
Konto.: 3656554452

Betaler du med MobilePay skal du sende til nummer: 71 78 88 32

HUSK AT BEKRÆFTE ORDREN TIL SIDST I FORLØBET NÅR DU VÆLGER BANKOVERFØRELSE!!


Leveringsformer

Vi leverer din bestilling med Post Danmark A/S. Du kan læse mere under fanebladet "Forsendelse" Vær opmærksom på, at sendes forsendelsen som Post Danmark Brev, da ydes ingen garanti eller erstatning ved ødelagte eller bortkomne forsendelser. Quilling.dk vil dog altid være behjælpelig med at spore forsendelsen hos Post Danmark.

Såfremt ordren kvalificerer til gratis forsendelse, sker dette altid som billigste forsendelse - uanset den valgte forsendelsesmetode.

Leveringstid
Vi sender ordren den førstkommende hverdag hvorefter pakken forventes leveret indenfor 2-3 hverdage. Er leveringstiden længere vil du få særskilt besked via mail. Ved restordre eller udgåede varer informeres via mail.

Afhentning
Vælges afhentning af varer skal det ske ifølge forudgående aftale, og kan kun ske på hverdage.

Reklamation
Skader på produktet, som skyldes modifikationer, betjeningsfejl, monteringsfejl eller håndteringsfejl er ikke dækket af reklamationsretten.

Bemærk - vi modtager ikke pakker pr. efterkrav. Du bør som minimum benytte samme emballering som ved modtagelsen af varen.

Hvis en vare viser sig ikke at være købt hos os returneres varen med opkrævning af et administrationsgebyr på kr. 300,- plus forsendelsesomkostninger.

Reklamations behandlingstid
Normal reklamationsbehandlingstid er fra 2 - 14 dage. Gennemsnitlig tager en reklamation ca. 5 arbejdsdage at få igennem vores tekniske afdeling. Bemærk til reklamationsbehandlingstiden skal tillægges 2 dage (frem og tilbage) hvor varen befinder sig i posten samt weekend og helligdage. Hvis varen er udgået af sortiment eller afløst af ny model kan reklamationsbehandlingstiden forlænges, da vi skal afvente varens ombytning fra vores leverandør. I visse tilfælde vil der ske en ombytning til en tilsvarende model pga. udgåede modeller m.m.
Efter endt reklamation sender vi varen gratis tilbage til dig.

Fortrydelsesret
Jvf. Forbrugeraftaleloven kapitel 4, der omhandler køb af varer over Internettet, har du ret til at fortryde et køb i op til 14 dage efter du har modtaget varen, hvis varen leveres tilbage i væsentlig samme stand og antal som den er modtaget og hvis dens værdi ikke er væsentligt forringet. Manglende eller beskadiget original emballage kan betyde at varen ikke anses for tilbageleveret i væsentlig samme stand og mængde. Der må IKKE skrives adresser m.m. direkte på emballagen.

Sådan kan du returnere en vare:
Hvis du ønsker at returnere en vare, kan du nægte at modtage varen fra Post Danmark eller du kan modtage varen fra Post Danmark og returnere den inden for de 14 dage, på nedenstående adresse.

Returadressen er følgende:
Quilling.dk
Banepladsen 4 
9620 Aalestrup

Mærk fragtlabelen med "RETUR". Quilling.dk anbefaler at du anvender Post Danmark og at pakken sendes som en almindelig postpakke. Herved kan pakken spores. Du skal selv betale for fragten ved returnering af en vare, og du får ikke evt. betalingsgebyrer refunderet.

Forsvarlig returnering:
Alle varer der returneres til Quilling.dk skal være forsvarligt emballeret. Skader som følge af mangelfuld emballering medfører at fortrydelsesretten bortfalder, da produktet ikke er leveret tilbage i samme væsentlige stand. Undlades dette kan varen tage skade og herved bortfalder fortrydelsesretten, da varen ikke er tilbageleveret i samme stand.

Fejl / mangler i leverancer
Eventuelle fejl og mangler bedes meddelt os inden rimelig tid efter konstatering. Sendes på salg@quilling.dk - som minimum bør oplyses fakturanummer, ordrenummer, dit navn og adresse samt evt. telefonnummer, så vi hurtigt kan komme i kontakt med dig og få løst dit problem. Før du henvender dig til os venligst tjek om der virkelig er tale om en fejl eller mangel.